Divertisment

Romeo Cemîrtan

Când mă trezesc…

Când mă trezesc dimineaţa şi deschid ochii, îndrăgesc lumina care face posibil să-ţi văd chipul tău frumos.

Când respir aerul proaspăt în orice parte a lumii, mă bucur nespus de mult, pentru că o parte din moleculele aerului au fost respirate şi de tine.

Când păşesc pe pământ, simt că zbor de fericire, pentru că acest pământ te susţine şi îţi numără paşii.

Când îmi potolesc setea din izvor, binecuvântez această apă care, înainte de a izvorî, a fost o ploaie ce ţi-a spălat picioarele.

Când simt căldura soarelui, înţeleg care este sursa căldurii ce o simt când te ţin braţele mele.

Când privesc cerul instelat, sunt fermecat de sclipirile lor asemenea celor ce-mi dăruieşti în fiecare noapte.

Când miros trandafirii, mă îmbăt de asemănarea lor cu gingăşie şi parfumul tainei tale.

Când simt adeierea vântului sunt copleşit, pentru că el transmite mângâierile tale şi ecoul vocii tale blânde.

Când mă întâlnesc cu oamenii, îi salut cu bucurie, pentru că ei seamănă ţie şi-mi amintesc de existenţa ta salvatoare pentru mine.

Când, totuşi, uneori, rămân singur, în adâncul nimicniciei mele sunt fericit, pentru că acolo tu ai făurit un palat în care tronezi pe vecie.

Şi oriude n-aşi pleca, oriunde şi tot timpul tu mă urmăreşti sau eu te urmăresc pe tine. Iar dragostea mea pentru tine creşte pentru că am îndrăgit această lume sau poate lumea acestă îmi este dragă pentru că pur şi simplu TE IUBESC!!!

Lasă un răspuns

